Nora Danish Bertudung Litup, Netlzen Tegur; “Kejap Buka Kejap Tutup Pening Aku, Pastu Bercuti Pakai Separuh Bogl”

“Doh pakai macam ni tolong jangan buka dah macam hari tu dedah aurat. Tolong sangat-sangat,” rayu netizen di Instagram ketika Nora Danish berkongsi fotonya anggun berbaju kurung dan bertudung litup.

Tiga keping foto memaparkan Nora penuh kudus itu kebanyakannya mendapat respon positif daripada peminatnya termasuk rakan selebriti.

Malah, ramai juga yang memuji kejelitaan Nora yang nampak lebih muda, tenang dan persis beberapa selebriti tanah air antaranya Mira Filzah.

“Ini barulah perempuan Melayu terakhir,” komen @abdkhalex. x

“Cantiknya Nora pakai baju kurung, teruskan berpakaian macam ni barulah cantik,” puji @ismailabd581010.

“Macam anak dara.. cantik sangat,” tambah @darlinohana.

“Tentu hati rasa tenang kan pakai macam ni,” kata @rosilla_a.

“Muka macam Mira Filzah pun ada, manis.. sejuk mata memandang,” kata @faridahesmin.

Namun, ada juga yang terus menasihati Nora untuk teruskan usaha menjaga aurat dan berpakaian sopan.

“Kejap buka kejap tutup, pening aku sebagai netizen. Korang jangan kecam aku cakap je, sebab cantik bila dia tutup, bila buka mata aku auto jadi sedih,” luah salah seorang pengguna di ruang komennya.

Difahamkan Nora terbabit dengan sesi fotografi jenama pakaian tempatan di beberapa lokasi di sekitar ibu kota.

Malah, aksinya terhantuk tiang ketika cuba memanjat tebing bangunan Sultan Abdul Samad turut mencuit hati.

Terdahulu, aksi daring Nora ketika bercuti di pulau peranginan Langkawi, Kedah mendapat reaksi kurang menyenangkan daripada kalangan wargamaya.

Sumber  : Gempak

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

1 Comment

  1. Patut..cari..model..yh betul Muslimah..ni tak..yg caca marba jugak dipileh..bolek..memburokan lagi..moral..Agama Islam tu sendiri..tutup..bukak..tutup bukak..ingat..apa????

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*